Niszczenie Dokumentów Lublin

Stolica Lubelszczyzny nie przyciąga tak ogromnej liczby turystów, jak chociażby Kraków, ale zdecydowanie warto poświęcić czas na zwiedzenie tego miasta. Do ważnych atrakcji należy zaliczyć dobrze utrzymane Stare Miasto, Plac Litewski i Krakowskie Przedmieście. Lublin to jedno z największych i najprężniej rozwijających się miejscowości Polski Wschodniej i nie brakuje tu firm, które regularnie korzystają z usług związanych z zarządzaniem dokumentacją.

W ferworze codziennych obowiązków i realizacji planów na rozwój przedsiębiorstwa, łatwo przeoczyć kwestie, które pozornie nie są ważne, bo wiążą się z nieprzydatną dokumentacją. Każda firma powinna jednak zadbać o prawidłową utylizację akt, bo zobowiązuje ją do tego prawo: przepisy krajowe oraz obowiązujące w Europie RODO.

Profesjonalne niszczenie dokumentów w Lublinie

Utylizacja akt zawierających informacje o klientach to również przetwarzanie danych. Wiele osób sądzi, że ten proces dotyczy tylko bieżącego operowania danymi lub ich przechowywania. RODO jednak jasno precyzuje, że za takie działania można uznać również niszczenie. W praktyce oznacza to, że przedsiębiorca musi zadbać o warunki, w jakich pozbywa się niepotrzebnej dokumentacji. Chociaż rozporządzenie ich nie precyzuje, takie zasady właściwego postępowania bez trudu można określić samodzielnie. Przede wszystkim nie powinno się niszczyć akt w pomieszczeniach, w których przebywają osoby postronne. Łatwo w takiej sytuacji o zapoznanie się z treścią dokumentacji. Warto też zadbać o to, żeby produkt niszczenia nie pozwalał na odtworzenie danych. Przedsiębiorstwa posługujące się niszczarkami często nie mają możliwości kontroli tego, co dzieje się potem ze ścinkami, lądującymi w śmietniku.

Pocięte przez niszczarkę dokumenty

Usługa profesjonalnego niszczenia dokumentów w Lublinie

Wcześniej wspomniane zagrożenia przestają być problemem, jeśli przedsiębiorstwo powierza niszczenie dokumentów wyspecjalizowanej firmie, takiej jak EkoAkta. W efekcie:

  1. dokumenty są odebrane od klienta w dogodnym dla niego terminie

Elastyczne dopasowywanie się do potrzeb usługobiorcy sprawia, że proces niszczenia dokumentów nie wpływa negatywnie na jego bieżącą działalność.

  1. przestrzegane są wszystkie zasady bezpieczeństwa wynikające z rodzimego i europejskiego prawa

Niszczenie dokumentów Lublin to usługa, w której priorytetowo traktuje się bezpieczeństwo danych klienta. Umożliwia to nowoczesna infrastruktura, właściwe przeszkolenie pracowników oraz doskonała znajomość obowiązujących przepisów. Specjalistyczne instalacje niszczące utylizują dokumenty w taki sposób, że ryzyko odzyskania informacji z akt spada do zera. Cały proces, od momentu przejęcia dokumentacji od klienta, aż po jej zniszczenie, odbywa się oficjalnie. Bezpiecznym pojemnikom, w których znajdują się akta, nadaje się specjalne kody. Generowane są również potwierdzenia odbioru pojemników od klienta oraz potwierdzenia przeprowadzonej utylizacji.

Co jeszcze zyskuje klient?

Zaprzątanie sobie głowy procesem niszczenia dokumentów odciąga uwagę przedsiębiorcy od działań, które są kluczowe dla sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Podjęcie współpracy ze sprawdzonym usługodawcą sprawia, że nie musi on też by cały czas na bieżąco z przepisami bezpieczeństwa dotyczącymi utylizacji akt. Całkowicie znika również obowiązek zakupu, naprawy i serwisowania urządzeń, służących do niszczenia.

Komfort przedsiębiorcy wynika również z jeszcze jednego faktu. W razie ewentualnej kontroli nie musi martwić się, że w procesie niszczenia dokumentów zostaną wykryte jakieś nieścisłości. O to, aby był on w pełni bezpieczny, troszczy się bowiem firma utylizująca akta. Niebagatelne znaczenie ma też kompleksowość usług EkoAkty. Oprócz niszczenia dokumentów w Lublinie, oferuje też m.in. archiwizację i przechowywanie. Nawiązanie współpracy z jednym partnerem sprawia, że przedsiębiorca troszczy się jednocześnie o wiele kwestii związanych z dbaniem o bezpieczeństwo akt.

Zapytaj o szczegóły naszych konsultantów
801 013 015
Zadaj pytanie wypełniając formularz
Zamów online

Obsługa dokumentów - dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

Referencje klientów

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Krakowie potwierdza, że Ekoakta wykonała dla nas usługi w zakresie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i naszymi wewnętrznymi procedurami archiwizacji dokumentów i profesjonalnego niszczenia danych.
Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala zarekomendować Ekoakta jako sprawdzonego specjalistę w zakresie świadczonych usług

Tomasz Majka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Informujemy, że w zakresie niszczenia zasobów archiwalnych korzystamy z usług firmy Ekoakta z Chorzowa.
Jakość usług świadczonych przez firmę Ekoakta i profesjonalna obsługa związana z niszczeniem dokumentów pozwala na polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym usługa niszczenia dokumentów.

Oddział Unilever Bestfoods
Unilever Polska SA Zakład Produkcyjny Katowice

Współpraca pomiędzy Żabką Polska SA a firmą Ekoakta rozpoczęła się w 2008 roku w ramach programu bezpiecznej utylizacji dokumentacji poufnej.
Z powierzonego zadania Ekoakta wywiązuje się w znakomity sposób, uwzględniając wszystkie wskazówki i postulaty zleceniodawcy. Niszczenie poufnej dokumentacji wykonywane jest terminowo i z zachowaniem wszelkich procedur wymaganych przez Żabkę Polska SA.
Z pełną odpowiedzialnością można polecić Ekoakta firmom oczekującym wysokiej jakości usług.

Łukasz Skrzypczak
Kierownik Archiwum Żabka Polska SA

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie

Z pełnym przekonaniem rekomenduję i polecam usługi firmy Ekoakta. Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chorzowie

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów

Henryk Małysz,
Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów w Gliwicach

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

Dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

EkoAkta - Poufność. Bezpieczeństwo. Ekologia.
Archiwizacja dokumentów, digitalizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, niszczenie dokumentów, skanowanie dokumentów.