Przechowywanie dokumentów - Nowy Sącz
Nowy Sącz leży w województwie małopolskim, dokładnie w dnie Kotliny Sądeckiej. Jest istotnym lokalnym ośrodkiem kulturalnym i administracyjnym. Nawet osoby, które tylko chwilę planują zatrzymać się w mieście, od razu zwrócą uwagę na zabytkowy układ architektoniczny Starego Miasta oraz atrakcyjną zabudowę sakralną, z Kościołem pw. św. Rocha i zespołem Poklasztornym Franciszkanów na czele.
Bezpieczne przechowywanie akt w Nowym Sączu
Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie, bo przepisy nie oferują przedsiębiorcom precyzyjnych wskazówek. Np. w RODO nie można znaleźć konkretnych informacji dotyczących tego, jakie wyposażenie wybrać, które systemy antywłamaniowe będą najlepsze itp. Wszystkie te decyzje przedsiębiorca musi podjąć samodzielnie. Liczy się natomiast efekt. Żeby przechowywać dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem, należy przestrzegać terminów przechowywania oraz zapobiec wyciekowi informacji. Jeśli Państwa strategia zawiedzie, trzeba się będzie liczyć z ewentualnymi karami za nieprzestrzeganie zapisów RODO oraz stratami wizerunkowymi.
Nasi klienci nie mają takich problemów, bo dokładnie planujemy proces przechowywania dokumentów, z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa. Nie ma więc szans na to, że ktoś niepowołany będzie miał dostęp do Państwa firmowych informacji. Aby zapewnić najwyższy poziom ochrony, wykorzystujemy:
- świetnie zabezpieczone przestrzenie
Nasze obiekty są nowoczesne, dobrze dostosowane do przechowywania dokumentów, zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak też i pod względem warunków panujących w pomieszczeniach. Korzystamy ze sprawdzonym systemów monitoringu i nieprzerwanie czuwamy nad bezpieczeństwem powierzonych nam zbiorów. - precyzyjnie opracowane procedury
Zawsze działamy według jasno określonego planu. Nasza załoga jest świetnie przeszkolona, co pozwala jej działać sprawnie i jednocześnie chronić Państwa dokumentację. Skuteczność tych zasad widać od początku współpracy z nami, czyli od momentu, gdy odbieramy akta z Państwa siedziby.
Przechowywanie dokumentów firmowych w Nowym Sączu
Rzetelne wsparcie przy przechowywaniu dokumentów to nie tylko bezpieczeństwo. To też wygoda na co dzień. Część firm, które jeszcze nie korzystały z zewnętrznej pomocy czasem wzbrania się przed nawiązaniem takiej współpracy, z obawy o problemy z dostępnością akt. Z nami nigdy nie pojawią się takie trudności. Gwarantujemy klientom sprawny dostęp do dokumentacji. Na życzenie skopiujemy wybrane przez Państwa akta i wyślemy pod konkretny adres.
Wygoda wynika również z innej kwestii. Zarządzanie firmową dokumentacją to złożona sprawa. Sama troska o fachowe przechowywanie dokumentów, chociaż jest niezwykle ważna, nie wystarczy. Trzeba też pamiętać o właściwym uporządkowaniu zbiorów (archiwizacja dokumentów). Ochrona danych wiąże się też z profesjonalnym utylizowaniem dokumentów, które już się przedawniły. Codziennie wspieramy naszych usługobiorców w tych zadaniach. Proponujemy przeprowadzenie archiwizacji zgodnie z uniwersalnymi zasadami oraz bezpieczne zutylizowanie dokumentacji papierowej oraz dysków HDD, pendrive’ów i płyt CD.
Fachowe wsparcie przy zarządzaniu dokumentacją, pozwala zająć się bardziej naglącymi sprawami i odciążyć własnych pracowników. W efekcie możliwe staje się lepsze wykorzystanie zasobów, w tym potencjału zatrudnionych osób. Zachęcamy do skorzystania z usługi. Jeśli chcą się Państwo dowiedzieć więcej, zapraszamy do kontaktu.