Przechowywanie dokumentów - Włocławek

Włocławek to jedno z miast województwa kujawsko-pomorskiego. Pod względem ludności sytuuje się na trzecim miejscu w regionie. Miejscowość wyróżnia się m.in. bardzo atrakcyjną lokalizacją w centralnej części kraju; przez jego obszar przebiega droga krajowa, a nieopodal znajduje się autostrada. W mieście działa Państwowa Uczelnia Zawodowa, Wyższe Seminarium Duchowne oraz Kujawska Szkoła Wyższa. Osoby odwiedzające Włocławek powinny zwrócić uwagę na Bazylikę katedralną Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, gotyckie kościoły św. Witalisa i Jana Chrzciciela, Muzeum Diecezjalne, Pałac Biskupi oraz Bulwary im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Dokumenty do zniszczenia

Przechowywanie akt we Włocławku

Podmioty, które decydują się przechowywać dokumentację w swojej siedzibie, muszą zdawać sobie sprawę z tego, że po drodze mogą spotkać się z kilkoma, istotnymi utrudnieniami, takimi jak:

  • kurcząca się przestrzeń
    To, jak szybko przybywa dokumentacji, zależy od wielu czynników, m.in. od sposobu działania przedsiębiorstwa. Jeśli przyrost akt jest duży, konieczny będzie zakup dodatkowych mebli do przechowywania. Czasem niestety po prostu brakuje miejsca, żeby je ustawić. W efekcie w biurze zaczyna panować chaos, a jego funkcjonalność drastycznie się zmniejsza. Wybór profesjonalnego przechowywania dokumentów to alternatywa dla wynajmowania kolejnych przestrzeni pod archiwum i dla przeprowadzki do większej siedziby.
  • wydatki na infrastrukturę zabezpieczającą
    Przedsiębiorcy, którzy kompleksowo podchodzą do ochrony firmowych informacji, starają się zapewnić aktom profesjonalną ochronę. Dotyczy ona nie tylko zabezpieczenia przed kradzieżą, ale też np. ochrony ppoż. Nowoczesne systemy monitoringu i inne rozwiązania są jednak bardzo kosztowne. Czasem ich instalacja może być dodatkowo utrudniona przez względy konstrukcyjne konkretnego budynku. Z nami nie muszą Państwo ponosić wszystkich tych wydatków. Jesteśmy na bieżąco z nowoczesnymi zabezpieczeniami logicznymi i fizycznymi. Oprócz tego świetnie znamy obowiązujące przepisy.

Bezpieczeństwo przechowywania dokumentów we Włocławku

Wszystkie nasze procedury powstały z myślą o bezpieczeństwie informacji naszych klientów. Lata doświadczenia pozwoliły nam opracować najskuteczniejsze metody. Wiemy, jak weryfikować poziom ochrony i jakie działania wdrożyć, żeby wydłużyć żywotność akt. W naszych obiektach panują korzystne warunki, dopasowane do rodzaju nośnika. Troszczymy się o odpowiedni dobór temperatury i wilgotności. W efekcie wszystkie akta zachowują świetną kondycję przez długi czas i w żaden sposób nie tracą na swojej funkcjonalności.

Przechowywanie dokumentów z EkoAktą to również komfort dla klienta. Szybko zajmiemy się załadunkiem Państwa dokumentacji do specjalnych kartonów, a następnie akta wyruszą w podróż do naszej siedziby. Proces nie wymaga więc z Państwa strony żadnych żmudnych przygotowań. Komfort dotyczy również późniejszego korzystania z dokumentacji. Gdy któryś z naszych klientów potrzebuje oryginalnych akt, przewozimy takie dokumenty do jego siedziby. Na Państwa prośbę wyślemy też kopię drogą elektroniczną oraz zapewnimy łatwy dostęp do akt na miejscu.

Nasza załoga z przyjemnością przybliży Państwu, na czym dokładnie polega przechowywanie dokumentów we Włocławku. Z przyjemnością informujemy, że nasza oferta obejmuje również wiele innych usług, takich jak np. archiwizacja dokumentów. Wszystkie mają na celu wspomóc Państwa w zarządzaniu swoimi aktami. Klienci, przekazujący nam te ważne obowiązki, mogą w pełni skupić się na innych czynnościach, mających bezpośredni wpływ na wzrost ich przedsiębiorstwa.

Zapytaj o szczegóły naszych konsultantów
801 013 015
Zadaj pytanie wypełniając formularz
Zamów online

Obsługa dokumentów - dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

Referencje klientów

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Krakowie potwierdza, że Ekoakta wykonała dla nas usługi w zakresie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i naszymi wewnętrznymi procedurami archiwizacji dokumentów i profesjonalnego niszczenia danych.
Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala zarekomendować Ekoakta jako sprawdzonego specjalistę w zakresie świadczonych usług

Tomasz Majka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Informujemy, że w zakresie niszczenia zasobów archiwalnych korzystamy z usług firmy Ekoakta z Chorzowa.
Jakość usług świadczonych przez firmę Ekoakta i profesjonalna obsługa związana z niszczeniem dokumentów pozwala na polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym usługa niszczenia dokumentów.

Oddział Unilever Bestfoods
Unilever Polska SA Zakład Produkcyjny Katowice

Współpraca pomiędzy Żabką Polska SA a firmą Ekoakta rozpoczęła się w 2008 roku w ramach programu bezpiecznej utylizacji dokumentacji poufnej.
Z powierzonego zadania Ekoakta wywiązuje się w znakomity sposób, uwzględniając wszystkie wskazówki i postulaty zleceniodawcy. Niszczenie poufnej dokumentacji wykonywane jest terminowo i z zachowaniem wszelkich procedur wymaganych przez Żabkę Polska SA.
Z pełną odpowiedzialnością można polecić Ekoakta firmom oczekującym wysokiej jakości usług.

Łukasz Skrzypczak
Kierownik Archiwum Żabka Polska SA

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie

Z pełnym przekonaniem rekomenduję i polecam usługi firmy Ekoakta. Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chorzowie

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów

Henryk Małysz,
Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów w Gliwicach

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

Dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

EkoAkta - Poufność. Bezpieczeństwo. Ekologia.
Archiwizacja dokumentów, digitalizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, niszczenie dokumentów, skanowanie dokumentów.