Przechowywanie dokumentów Łódź
Łódź – najważniejszy ośrodek akademicki, przemysłowy i kulturalny regionu. Sytuuje się na podium (trzecie miejsce) pod względem liczby ludności. Znajduje się tutaj sześć uczelni wyższych, m.in. Uniwersytet Łódzki, Politechnika Łódzka i Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera. Ta ostatnia uczelnia, a dokładniej jej historia (Łódź była centrum przemysłu filmowego) oraz znani na całym świecie absolwenci sprawiły, że wielu osobom to miasto kojarzy się przede wszystkim ze sztuką filmową. Architektura początkowo może nie zachęcać do zwiedzania, z powodu swojego przemysłowego charakteru, ale warto oprzeć się temu wrażeniu i poświęcić chwilę na poznanie najciekawszych miejsc Łodzi.
Przechowywanie dokumentów w Łodzi
Każdy przedsiębiorca, który zna obowiązujące przepisy, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest prawidłowe przechowywanie akt. Jeśli o to nie zadba, bardzo trudno będzie mu utrzymać w ryzach zgromadzoną dokumentację. Brak odpowiedniego, wyznaczonego miejsca, w których pracownicy firmy mogliby przechowywać akta, skutkuje takimi nieprzyjemnymi incydentami, jak zagubienie umów, faktur itp. lub ich zniszczenie. To nie tylko utrudnia codzienną pracę zatrudnionych osób i powoduje niemałą frustrację. Co więcej, taki nieporządek może sprawić, że na firmę zostanie nałożona kara. Wynika to z faktu, że na przedsiębiorstwie spoczywają określone terminy przechowywania poszczególnych typów dokumentów. Instytucje kontrolne mogą żądać od nas przedstawienia niektórych akt, czego, oczywiście, nie będziemy w stanie zrobić, jeśli zgubią się one przez chaos i nieporządek panujące w naszej firmie. Takiego problemu można w prosty sposób uniknąć. Z pomocą przychodzą wyspecjalizowani usługodawcy, oferujący przechowywanie dokumentów w Łodzi.
Archiwum zewnętrzne Łódź
Najważniejszą kwestią jest wydzielenie takiego miejsca, które pozwoli na stworzenie bariery fizycznej między dokumentacją, a osobami nieuprawnionymi do zapoznania się z przechowywanymi informacjami. Jest to szczególnie ważne w niewielkich firmach, przyjmujących interesantów w tym samym pomieszczeniu, w których wykonują służbowe obowiązki. Większe firmy mają nieco ułatwione zadanie, bo dysponują oddzielnymi przestrzeniami, w których stworzono archiwa. W mniejszych biurach jest to niemożliwe. Obowiązki wynikające z zasad przechowywania dokumentacji i ochrony danych osobowych spoczywają na każdym przedsiębiorcy i z punktu widzenia prawa nie ma znaczenia to, jaką przestrzenią dysponuje firma. W praktyce oznacza to, że przedsiębiorstwo powinno indywidualnie zaplanować proces przechowywania akt, tak żeby zasady były dopasowane do jego sposobu funkcjonowania. Utrudnieniami stają się tutaj brak doświadczenia oraz ograniczenia związane z budżetem na zabezpieczenia lub z brakiem miejsca. W takich sytuacjach warto skorzystać z profesjonalnej pomocy, jaką proponuje EkoAkta.
Profesjonalne przechowywanie dokumentów z Ekoakta
Wybór naszych usług wiąże się z następującymi korzyściami:
-
Dbają Państwo o porządek we własnej firmie
Przeniesienie procesu przechowywania dokumentów na zewnątrz sprawia, że znika problem chaosu i zagraconego biura. W efekcie pracownicy mogą cieszyć się bardziej uporządkowaną przestrzenią.
-
Zwiększone bezpieczeństwo wrażliwych informacji
Korzystanie z pomocy specjalistów sprawia, że do zera spada ryzyko wycieku danych i poniesienia z tego powodu konsekwencji w postaci kar finansowych. W naszych archiwach znaleźć można szereg nowoczesnych zabezpieczeń logicznych i fizycznych. O to, aby procedury bezpieczeństwa były przestrzegane, dba doskonale przygotowana i przeszkolona załoga EkoAkty.
-
Archiwizacja i utylizacja na wyciągnięcie ręki
Jeśli Państwa akta będą przechowywane poza firmą, zlecenie archiwizacji dokumentów lub utylizacji będzie jeszcze łatwiejsze. W ten sposób nie tylko oszczędza się czas. Dzięki temu, że działamy kompleksowo, nie będą musieli się Państwo stresować poszukiwaniami innymi usługodawców.
-
Wygodny dostęp
Państwa dokumenty będą poza siedzibą firmy, ale to nie znaczy, że dostęp do nich będzie utrudniony. Sprawnie odszukają Państwo wybrane akta, dzięki naszej platformie online.
W jakich dzielnicach Łodzi działają nasi klienci?
Andrzejów, Bałuty-Centrum, Bałuty Zachodnie, Chojny, Chojny-Dąbrowa, Dolina Łódki, Doły, Górniak, Os. im. Józefa Montwiłła-Mireckiego, Julianów-Marysin-Rogi, Karolew-Retkinia Wschód, Os. Katedralna, Koziny, Lublinek-Pienista, Łagiewniki, Mileszki, Nad Nerem, Nowosolna, Olechów-Janów, Osiedle nr 33, Piastów-Kurak Radogoszcz, Retkinia Zachód-Smulsko, Rokicie, Ruda, Stare Polesie, Śródmieście-Wschód, Stary Widzew, Stoki-Sikawa-Podgórze, Teofilów-Wielkopolska, Widzew-Wschód, Wiskitno, Os. Wzniesień Łódzkich, Zarzew, Zdrowie-Mania, Złotno
Skanowanie dokumentów Łódź – Skanowanie dokumentacji Łódź
Niszczenie dokumentów to nie jedyna dziedzina w której się specjalizujemy – oferujemy również usługi z zakresu skanowania dokumentów – digitalizacja dokumentów Łódź.
Archiwizowanie dokumentów Łódź – Archiwizacja dokumentów Łódź – Archiwizacja danych Łódź
Oprócz niszczenia skanowania i digitalizacji dokumentów posiadamy w ofercie również usługi archiwizacji dokumentów, a także usługę archiwizacja danych Toruń.