Niszczenie Dokumentów Gliwice
Gliwice to zlokalizowane na Górnym Śląsku miasto, które warto odwiedzić z kilku względów. Na jego terenie znaleźć można m.in. klimatyczny cmentarz żydowski. Warto poświęcić też chwilę na sprawdzenie Palmiarni, Parku Chopina oraz atrakcyjnych kościołów (np. Kościół pw. Wszystkich Świętych). Osoby zaciekawione poznawaniem historii miasta zainteresują np. szlaki piesze oraz szlaki tematyczne np. Szlak architektury drewnianej województwa śląskiego.
Bezpieczne niszczenie dokumentów w Gliwicach
- Odbiór dokumentacji od klienta
W ustalonym terminie nasza ekipa pojawia się w siedzibie usługobiorcy. Jeśli firma do tej pory nie miała pojemników dostarczonych przez EkoAktę, następuje załadowanie dokumentacji do pustych pojemników. Tutaj warto zaznaczyć, że specjaliści oferują pomoc w opróżnianiu regałów, szaf i piwnic. Istnieje również nieco inny tryb odbioru akt. Jeśli klient się na niego zdecyduje, pojemnik dostarczany jest wcześniej, i zapełniany jest regularnie. Gdy zabraknie w nim miejsca, ekipa zjawia się i odbiera ładunek.
- Transport
Dysponujemy flotą składająca się z 37 samochodów ciężarowych. Każdy z nich wyposażony jest w GPS. Nadajnik sprawia, że klient doskonale orientuje się, gdzie aktualnie znajduje się pojazd, co pozwala mu mieć wgląd w ten etap utylizacji. Dokumenty niezwłocznie trafiają do instalacji niszczącej.
Wykorzystujemy nowoczesne instalacje niszczące, które są w stanie zutylizować 120 ton akt dziennie. Osobom, chcącym nadzorować niszczenie, możemy zaoferować m.in. usługę niszczenia mobilnego. W takim wariancie firma usługobiorcy wyznacza przedstawicieli, którzy mogą być obecni podczas niszczenia. Pod siedzibę Państwa przedsiębiorstwa podstawimy specjalny pojazd, wyposażony w profesjonalną instalację. Następnie na oczach klienta akta są zniszczone. Produktem tego wstępnego procesu są ścinki. Utylizacja będzie w pełni zrealizowana, gdy zostaną one przewiezione do naszego punktu i w dalszym stopniu przetworzone.
Niszczenie dokumentów w Gliwicach – o czym jeszcze warto wiedzieć?
Podczas realizacji zleceń priorytetowo traktujemy bezpieczeństwo. To szczególnie ważne zwłaszcza w dobie RODO. Rozporządzenie sprawiło, że przedsiębiorcy z jeszcze większą uwagą muszą planować procesy związane z przetwarzaniem danych osobowych. W poczet takich działań wlicza się nie tylko archiwizacja i przechowywanie dokumentów, ale również ich niszczenie. Powierzenie utylizacji sprawdzonej firmie sprawia, że przedsiębiorca nie musi zaprzątać sobie głowy takimi kwestiami jak:
- ewentualne kontrole;
- inwestycje na dodatkowe zabezpieczenia i urządzenia do niszczenia;
- oddelegowywanie nadzorowania pracy niszczarki własnym pracownikom.
Zamiast tego, nasi klienci mogą mieć pewność, że ich dokumentami pracowniczymi, podatkowymi, różnorodnymi umowami czy informacjami o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa zajmie się wyspecjalizowany usługodawca. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze, zatrudnianiu wielu pracowników i dysponowaniu optymalną liczbą samochodów ciężarowych, kwestie związane z lokalizacją klientów nie są dla nas przeszkodą. Każdego roku przejeżdżamy ok. 1 800 000 km, niszcząc dokumenty klientów, mających swoje siedziby w różnych częściach Polski, w tym w Gliwicach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty klientów z tego miasta oraz z innych części Śląska.